Zadatak svakog marketara je najoptimalnije potrošiti klijentov novac. Kako bi to učinili potrebno je odrediti ciljeve kampanje a onda i metode koje ćemo koristiti u oglašavanju. Nekada klijenti imaju percepciju da je bez obzira na sve, najvažnije pojaviti se bezbroj puta na nekim vodećim portalima kao što su Index, Avaz,Bljesak…Istina je da te web portale posjećuje veliki broj ljudi i dobro je da je vaš oglas na tim portalima međutim kvanitet često puta ne prati i kvalitet. Imate li mali proračun i želite li na oglasnu kampanju potrošiti optimalno onda se trebate......
Pročitaj više
Blog |
23. svibnja 2016.
Znate li tko su vam danas najveći konkurenti?
Tko su danas najveći konkurenti mnogim firmama različitih profila? To ste naravno Vi, upravo Vi koji čitate ovaj tekst. Cilj svakog tehnološkog izuma je da se proširi cijelim svijetom i...
Blog |
6. svibnja 2016.
Najbolji kanali za uspješno oglašavanje
Često puta sam se zatekao u raspravama koji je kanal najbolji za oglašavanje. Je li to plakat, brošura, letak, Facebook, AdWords… Takve rasprave su promašena tema. Ne postoji najbolji i...
Blog |
19. travnja 2016.
Kako nastaju web stranice ?
Ponekad najviše energije koristim kako klijentima objasniti što je to sve u pozadini izrade jedne web stranice. Jer klijenti vide samo ono što je na monitoru. Izrada web stranica je puno više...
Blog |
31. ožujka 2016.
E-mail oglašavanje – alat koji trebate koristiti
E-mail pošta je kao i obična pošta. Imate svoj sandučić i adresu gdje vam pristižu pisma, računi, dopisi…Razljutili vas kad vam oglasni katalozi zatrpaju vaš sandučić? Oglašavanje je složen posao. Uspjeh...
Blog |
16. ožujka 2016.
Cijene koje život znače !
Zamislite kako ulazite u trgovinu hrane, odjeće…ili bilo čega i niti na jednom artiklu nemate cijenu. I svaki put kada želite saznati koliko nešto košta, morate otići do trgovca i...
Blog |
14. ožujka 2016.
KAKO SE ODVAŽITI NA KUPOVINU PREKO INTERNETA?
Stara je izreka, jedino je sigurno da ništa nije sigurno. Tako je na Internetu. Pa ako želite znati da li su me prevarili moj odgovor je, da. Zato ovo iskustvo...
Blog |
5. ožujka 2016.
Kuda ide Facebook?
Da bi dosegnuli 50 milijuna korisnika, Facebooku je trebalo 3 godine, a radiju kao mediju 50 godina. To vam dovoljno govori o nečemu što se ne može tako jednostavno niti...
Blog |
28. veljače 2016.
Može li Konzum bolje?
Čitajući sadržaje na web portalima do mene je došao Konzumov oglas koji poziva da kupite preko web shopa. S obzirom da sam jedva dočekao ovako nešto odlučio sam isprobati i...
Blog |
15. veljače 2016.
Kako danas pronaći posao?
Povremeno mi na moj e-mail pristižu CV-ijevi s upitima o uposlenju. Redovito ih pročitam i pohranim u svoju bazu podataka. Sve su to mladi i pametni ljudi željni posla. Naravno, nisam u...