Nove tehnologije su omogućile e-prodaju koja umanjuje cijenu proizvoda iz razloga što zaobilazi neke posrednike u trgovini. Međutim s druge strane pojavili su se troškova koje je ponekad nemoguće izbjeći. Ako mislite kako je najveći problem napraviti web stranicu za trgovinu, tj. dizajnirati je i programirati, onda se varate. Ako mislite da je to jedini problem, onda se upitajte zašto npr. moja agencija Connect, nema barem 10 web stranica za trgovinu. Imamo sve resurse kako bi to napravili, dizjnera, programera, marketing, znanje… Nemamo web trgovinu jer je to posao koji zahtjeva jako puno nekih detalja koje......
Pročitaj više
Blog |
21. prosinca 2016.
3 osnovna cilja oglašavanja na Google AdWords
Slaže te li se kako je uvijek cilj oglašavanja, povećanje zarade. Međutim nekada se do toga cilja dolazi na razne načine. Nekada je to malo kraći a nekada duži put. Pa tako...
Blog |
1. prosinca 2016.
Kako napisati dobar sadržaj za web stranice
Stalno zadnjih par godina slušamo frazu Content is King. Pročitao sam jako mnogo blogova, objava, komentara o toj temi. Ali odgovora nisam našao. Postoji more detalja i uputstava kako napisati...
Blog |
8. studenoga 2016.
Video oglasi na Youtubu
Sjećam se pitanja koje su nam postavljali stariji, što ćeš biti kad porasteš. Svi smo željeli biti piloti, policajci, mehaničari. Prije nekoliko dana sam razgovarao s jednim desetogodišnjakom (5. razred osnovne)...
Blog |
10. listopada 2016.
Koliko je važna reklamna fotografija
Prošlo je više od 150 godina kada je napravljena prva fotografija. Mnoge stvari su se od tada dogodile. Imam tu sreću da sam prošao sve faze od pravljenja crno bijelih...
Blog |
5. rujna 2016.
Kakve odnose trebate graditi s kupcima
Sigurno ste pomislili kako odnosi s kupcima trebaju biti korektni, ljubazni, topli, čestitati im rođendan…To već znamo.To je osnova ponašanja. O tome ne treba pisati. Ono što je danas važnije jeste...
Blog |
25. kolovoza 2016.
Kako napraviti web stranicu za 0 KM?
Neki dan me zove neki mogući klijent i razgovor otrpilike kreće ovako: – Klijent: Dobar dan? – Ja: Dobar dan, izvolite. – Klijent: Ja se bavim prodajom nekretnina i potrebna...
Blog |
10. kolovoza 2016.
Što prodavati Srbima, Hrvatima, Bošnjacima i Ostalim
Digitalno oglašavanje postaje sve popularniji upravo iz razloga što možemo segmentirati publiku po raznim osnovama. I to jako precizno. Svrha oglašavanja to i jeste. Pronaći one kojima je naša usluga od koristi....
Blog |
19. srpnja 2016.
Tko su “Influenceri” i kako ih iskoristiti
Postoji bezbroj načina kako za male novce doći do kupaca. Ali to od vas zahtjeva kreativnost i razumjevanje. Ne brinite se za tehnologiju. Ona više nije bitna. Mi sada živimo...
Blog |
4. srpnja 2016.
Saznajte zašto je AdWords oglašavanje najpoštenije
Često puta sam razmišljao o primjeni internet oglašavanja na druge kanale oglašavanja (TV, radio, novine…). Naime, internet oglašavanje (Google, Facebook, LinkedIn…) vam omogućavaju dvije velike stvari. Prva je mogućnost ciljanja skupine...