Uskoro kupovina na Facebooku

Uskoro kupovina na Facebooku

Facebook ima sve resursi da uvede trgovinu na svojoj mreži. Hoće li i kada to uopće biti dostupno i korisni, pročitajte na ovom blogu.

Novac, kažu, okreće svijet, pogotovo u današnje digitalno doba. Kada se profit mjeri u milijardama dolara, prepoznali su to i u Facebooku, pa su odlučili uvesti novu uslugu koja je u fazi testiranja.

Nije da najpopularnijoj društvenoj mreži na planeti, usprkos predviđanjima kako će “uskoro početi padati i propasti”, ide loše.

Dapače, u ovoj godini će Mark Zuckerberg i njegova kompanija od digitalnog oglašavanja ubrati nevjerojatnih 60 milijardi američkih dolara. Nama običnim smrtnicima izgleda kao “kraj svega”.

Samo, među velikim igračima, a Facebook, što god netko mislio o tome spada u tu kategoriju, vladaju neka druga pravila i postavljaju se nešto drugačiji ciljevi.

Nakon procjene da će se ove godine u niši on-line trgovine okrenuti čudesnih 350 milijardi dolara, u Facebooku su shvatili kako ne smiju ostati izvan utrke za tolikom količinom novaca.

Baš zato su odlučili testirati mogućnost “shoppinga” izravno na njihovim stranicama, što će za njih imati višestruku korist.

Prvo, korisnici će još više vremena provoditi na Facebooku, a drugo, “kapnut” će i provizija na svaki prodani proizvod, ako ova usluga zaživi, u što nitko ne sumnja.

Već sada prosječni korisnik 13% svog “on-line” vremena provodi na Facebooku, kompanija taj postotak želi povećati, što će izravno povećati i zaradu.

Testiranje nove mogućnosti unutar Facebooka potvrdila je za BuzzFeed i marketing menadžerica kompanije, Emma Rodgers.

Facebook testira nove mogućnosti

“Da, testiramo on-line trgovinu na našim stranicama, želimo omogućiti svim kompanijama koje imaju svoje Facebook stranice.  Ljudima ćemo dati  priliku predstaviti svoje proizvode izravno na njima.

Zapravo, ne samo da ih predstave, nego da se ti proizvodi mogu i kupiti”, rekla je Rodgers.

Trenutačno je cijela priča u vrlo ranoj fazi. Facebook misli iznimno ozbiljno potvrđuje jš jedna izjava koju je dala Emma Rodgers.

“Naravno da ćemo konstantno dodavati nove mogućnosti i funkcionalnosti, kako bismo što više podignuli razinu potrošačkog iskustva na Facebooku”.

Facebook odavno više nije platforma samo i isključivo za druženje. Svojevrsni surogat za stvarni život milijunima “ovisnika” diljem svijeta, sada će, eto, imati i vlastitu virtualnu trgovinu…


Recommended Posts

Call Now Button