Što trebate znati o Google oglašavanju
Google oglasi
Što je Google?
Google je tvrtka vrijedna 45 milijardi dolara. Svakodnevno se susrećete s njihovim proizvodima
, Google pretraživač, Gmail, You Tube…
Kakvi oglasi mogu biti?
– tekstualni
– slikovni
Kako se oglasi prikazuju na Googlu?
Google ima dvije mreže i to PRETRAŽIVAČKU i PRIKAZIVAČKU na kojoj se možete oglasiti.
1. PRETRAŽIVAČKA MREŽA (samo textualni oglasi)
Svake sekunde na tisuće ljudi pretražuje na Google pretraživaču. Svi oni imaju potrebu za nečim, bilo da žele kupiti, informirati se, usporediti ili pronaći bilo kakve informacije.
Uzmimo npr. da imate potrebu da ove sezone kupite nešto za grijanje stambenog prostora. Čuli ste da KONVEKTORI dobro griju.
Želite o ovom proizvodu saznati više. Odlazite na pretraživač i ukucate riječ KONVEKTORI. U tom trenutku Google vam izbacuje sve linkove gdje se spominje ta riječ.
Ali postoji oglas koji je žute boje u podlozi potpuno drugačiji od ostalih pojmova.
Dakle to je sponzorirani oglas na Google PRETRAŽIVAČKOJ mreži, koji se pojavljuje na PRVOJ stranici. Ne zaboravite da 80% ljudi pregledava samo prvih 5 stranica na pretraživaču.
Dakle poruka Google pretraživačke mreže je: BUDI NA PRAVOM MJESTU U PRAVO VRIJEME, TOČNO U TRENUTKU KAD VAS TREBAJU!
2. PRIKAZIVAČKA MREŽA (textualni i slikovni oglasi)
Znate li da se Vaši oglasi mogu prikazati na svim najposjećenijim portalima u BiH, i to u formi banera (slike).
Od kuda Vaši oglasi na web portalima?
Google je omogućio suradnju svim portalima koji žele objavljivati oglase. Dakle, portali su napravili ugovor s Googlom da će njihove oglase (tj. Vaše) prikazivati na određenim pozicijama.
Kakav je motiv web portala i zašto bi prikazivali Googlove oglase na svojim stranicama?
Oni dobijaju određenu novčanu proviziju od Googla.
Kako se plaćju Google oglasi?
Plaćate samo onda kada netko klikne na Vaš oglas. Znači, oglas se može prikazati npr. 784 puta, ali ako nije bilo zanimanja među publikom koja pregledava web portal i nitko nije kliknuo na Vaš oglas, tada NEĆETE PLATITI NIŠTA.
Šta se događa kada netko klikne na Vaš oglas Google oglas?
U tom trenutku posjetitelj odlazi na određeni sadržaj na Vašim web stranicama. Tamo se detaljnije informira o onome što ste reklamirali. Može Vas pozvati, naručiti ili se još detaljnije konsultirati s Vama. To je kao da je netko došao u Vašu trgovinu.
Mogu li dobiti izvješće o oglašavačkoj kampanji?
Naravno. Detaljno izvješće koje daje mnogo podataka kako bi ste kampanju usmjeravali pravim putem tj. kako bi ste se oglasili potencijalnim kupcima za što manje novca.
Koja je cijena Google oglasa?
Ovisi s koliko raspolažete novca i koliko ste spremni uložiti u kampanju, kao i to što očekujete od kampanje. S većim budžetom doći će te do većeg broja klijenata.
Da li netko može višestrukim klikanjem na oglase povećati moje troškove?
Ne. To se nemože dogoditi, jer Google ima razrađene alate za spriječavanja takvih pokušaja.
Postoji li mogućnost da ja vidim svoj oglas na Google mrežama?
Na pretraživačkoj mreži bez problema možete ukucati pojam koji je karakterističan za pretraživanje i Vaš oglas se može pojaviti. Na web portalima je to malo rjeđi slučaj s obzirom da je ogroman broj korisnika. U koliko češće posjećujete portale na kojima se oglas prikazuje, može se dogoditi da ga vidite.
Kako mogu biti siguran da se oglasi stvarno prikazuju i da imam posjete svojim web stranicama?
Trebali bi ste imati Google Analytics, alat koji Vam omogućuje praćenje svih aktivnosti. Možemo Vas upoznati s tim alatom.
Recommended Posts
Smilje i kako ga prodati velikim tvrtkama
20. veljače 2018.
Kako prevariti kupce?
9. veljače 2018.
Koji su najbolji Kanali za B2B oglašavanje
20. siječnja 2018.