Saznajte kako “rade” oglasi na Facebooku

Saznajte kako "rade" oglasi na Facebooku

Facebook oglasi danas donose veliku korist oglašivačima ali i Facebook-u. Kako je Facebook napredovao i što sve nudi saznajte u ovom tekstu.

Facebook je društvena mreža u koju je uključeno preko milijardu ljudi iz cijeloga svijeta. Facebook je ujedno najpopularnije mjesto za objavljivanja fotografija, s više od 14 milijuna novih dodanih fotografija dnevno.

Zašto se oglašavati na Facebooku?

Koncetracija velikog broja ljudi na jednom mjestu, ali isto tako jednostavno targetiranje mogućih klijenata, prema godinama, spolu, mjestu…i još mnogo toga.

Gdje se moji oglasi pojavljuju?

Vaši oglasi se pojavljuju s desne strane vaše Facebook stranice. Oglas sadrži naslov, sliku i opisni text.

Šta se plaća na Facebooku?

Plaćate KLIK, odnosno samo onda kada netko klikne na oglas.

Šta se događa kada netko klikne na moj oglas?

Otvara mu se Vaš Facebook profili ili Vaše web stranice. Možete izabrati. Tu ga možete obavijestiti o detaljima Vaše ponude.

Kako se određuje potrošnja cijele kampanje?


Određuje se dnevnom potrošnjom na period od mjesec dana. (Isto vrijedi i za Google)

Mogu li potrošiti više od predviđenog budžeta?


Ne ukoliko Vi neželite. Dakle ako odredite da želite trošiti 5 KM/dnevno, za 30 dana potrošit će te 150 KM. Više možete potrošiti samo ako želite “pojačati” kampanju. (Isto vrijedi i za Google)

Mogu li dobiti izvješće o oglašavačkoj kampanji?

Naravno. U svakom trenutku možete dobiti izvješće koliko ljudi je vidjelo oglas, koliko ih je kliknulo i koliko ste potrošili. (Isto vrijedi i za Google)

Mogu li u toku kampanje mjenjati text ili sliku?


Možete u svakom trenutku promjeniiti bilo što u oglasu. (Isto vrijedi i za Google)

Da li mogu vidjeti oglas na svom profilu?


Možete ako Vaš profil odgovara ciljnoj skupini i ako ste aktivni na Facebooku, tako da Vam se nakon izvjesnog vremena prikaže oglas.

Mogu li se kampanje voditi i za druge zemlje?


Naravno. Kampanje možemo usmjeriti u bilo koju zemlju. (Hrvatska, Srbija, Švedska, Njemačka…cijeli svijet) (Isto vrijedi i za Google)

Što se događa s budžetom ako se ne potroši za tekući mjesec?


Prenosite ga u slijedeći mjesec. Novac predviđen za kampanju ostaje uvijek Vama na raspolaganju. (Isto vrijedi i za Google)

Mogu li zaustaviti kampanju kada to želim?


Da, možete. (Isto vrijedi i za Google)

Ako nemamo profil na Facebooku, da li nam Connect može pomoći?


Da. Mi ćemo Vam pomoći da otvorite profil i da se aktivirate na društvenoj mreži.

Što još nudimo na Facebooku?


Nudimo Vam organiziranje nagradnih igara, kupona za popuste kod kupovine, konzalting za poboljšanje komunikacije na društvenoj mreži i slične stvari.


Recommended Posts

Call Now Button