Pinterest-najveći katalog na svijetu
Pinterest je društvena mreža. Danas postoji preko 200 društvenih mreža. Nekako je na kod nas najviše usvojen Facebook, a onda ga slijede Instagram, Twiter, LinkedIn, Google+…
Ostale društvene mreže imaju malo registriranih korisnika tako da su praktično zanemarive.
Kao korisnik nisam tako davno počeo koristiti Pinterest.
To je društvena mreža koja je jako korisna jer nudi pregršt kratkih i korisnih informacija. Pinterest je nešto kao prozor u svijet ili kao neki brzi brainstorming.
Ova mreža u stvari pokazuje kako suradnja i solidarnost funkcioniraju.
Veliki broj ljudi dijeli svoje savjete, informacije, podatke i stavlja ih svima na raspolaganje.
Pinterest je mreža koja će vas nadahnuti idejama.
Razvoj Pinteresta kreće od 2009. godine.
Zanimljivo je kako je do deset milijuna registriranih korisnika došao za samo 9 mjeseci, za što je Facebooku bilo potrebno 28, a Twiteru 26 mjeseci.
Ne može se ni na koji način usporediti s ostalim društvenim mrežama.
Bilo da želite saznati korisne informacije o modi, hrani, dizajnu prostora, marketingu…Pinterest je odličan izbor.
Informacije koje se nude na Pinterestu su sažete i vrlo korisne.
Određeni linkovi vas vode na izvor informacija.
Slika 1: Želite li ideje za uređenje doma. Pinterest vam je neiscrpan izvor informacija. I što je najvažnije sve su te informacije u slikama.
Krenite u obilazak Pinteresta
Ono što je mene jako dojmilo je veliki broj Infografika.
Informacijska grafika ili infografika je vizualna prezentacija informacija, podataka ili znanja.
Takva grafika se koristi kada je potrebno da se kompleksne informacije objasne brzo i jasno, primjerice u znakovima, mapama, novinarstvu, tehničkom pisanju i obrazovanju.
Nažalost Pinterest ovdje još uvijek nije prepoznat kao mreža za promociju i prodaju.
Pinterest pokriva različite vrste sadržaja, ali dominiraju sljedeće teme: uređenje doma, moda, hrana i ručna izrada predmeta.
Tome je možda razlog i to što su 58% korisnika žene u dobi između 25 i 44 godine.
Korisnici Pinteresta mogu objavljivati fotografije i sortirati ih, a iste su nazvane “pribadače” (eng. pins), a pojavljuju se grupirane u kolekcije zvane “ploče” (eng. pinboards). Te su ploče podijeljene po općenitim kategorijama tako da postavljene fotografije mogu biti lakše organizirane.
Slika 2: Želite li brzo saznati koji su to trendovi u marketingu za 2017. godinu. Ukucajte pojam koji vas zanima i vrlo brzo će vam se pojaviti infografike, koje vam nude odlične informacije.
Korisnički račun se može kreirati i tako da se Pinterest poveže s profilom na Facebooku ili Twitteru.
Kada korisnici postave neku tuđu fotografiju na svoju „ploču“, postoji opcija da se o tome pokaže obavijest na Facebooku ili Twitteru.
Slika 3: Raj za žene gdje mogu pronaći bezbroj ideja za odjeću.
Najbolji način da saznate pravu korist jeste da kliknete ovdje, prijavite se i uživate u moru dostupnih korisnih informacija. Krenite odmah korisiti Pinterest!
Recommended Posts
Smilje i kako ga prodati velikim tvrtkama
20. veljače 2018.
Kako prevariti kupce?
9. veljače 2018.
Koji su najbolji Kanali za B2B oglašavanje
20. siječnja 2018.