E-mail oglašavanje – alat koji trebate koristiti
E-mail pošta je kao i obična pošta. Imate svoj sandučić i adresu gdje vam pristižu pisma, računi, dopisi…Razljutili vas kad vam oglasni katalozi zatrpaju vaš sandučić? Oglašavanje je složen posao. Uspjeh jedne tvrtke ne ovisi samo o tome. Jako puno parametara morate ispuniti da bi ste mogli reći kako uspješno radite posao.
Oglašavanje je samo jedan dio promocije, a E-mail oglašavanje je samo dio sveukupnog oglašavanja. Dakle jedan mali dio sveukupne priče. Koji naravno nije zanimariv ali nije niti presudan.
Ljudi često žude za promotivnim kanalima poput televizije, radija, Adwordsa, bilboarda, banera…međutim mnogi ne koriste alate koji su besplatni i koji su tu pored vas.
Postoji jedan alat kojeg možete iskoristiti na pravi način. A to je E-mail marketing.
Želite li se uključiti u E-mail oglašavanje trebate uraditi nekoliko stvari:
- Postavite RAZLOG zbog čega bi slali nekome oglas
- Sredite sve email adrese koje imate i napravite jedan popis kome bi ste slali oglase (naravno ovdje mislim na vaše klijente. Nikako nije dobro kupovati E-mail liste i nasumično slati E-mailove. TO JE POGUBNO ZA VAŠ IMAGE.)
- Pokrenite oglase pomoću jednog od alata za E-mail marketing
- Na svojoj web stranici omogućite prijavljivanje za dobijanje E-mail pošte (Subscribe)
- Ne budite dosadni, sasvim je dovoljno 2 puta mjesečno poslati email oglas, pod uvjetom da imate ponuditi nešto novo
Razlog oglasa je vrlo važan. Korsnike obavijestite o novostima, sniženim cijenama, katalogu, bonovima, ponudi, ili novom textu na blogu. Važno je da svaki korisnik vaše E-pošte ima neku korist od toga.
Vrlo je važno znati da vaš oglas ne smije biti SPAM oglas.
Koji oglasi nisu SPAM oglasi:
- E-mail obavijesti na koje su dobrovoljno pristali vaši klijenti
- Svaki E-mail mora imati opciju UNSUBSCRIBE kako bi se svakom trenutku klijent mogao otkazati E-poštu
- E-mail mora ići preko posebnih servera koji su označeni kao E-mail serveri
Zašto je važno koristiti alate koji su namjenjeni za ovu vrstu oglašavanja. Razlog je vrlo jednostavan, to je STATISTIKA. U toj statistici možete vidjeti tko je sve otvorio E-mail, tko nije dobio, tko je kliknuo na oglas, kome možda ponovno trebate poslati E-mail, tko vas je odbio (unsubscribe)…mnogo podataka vam je dostupno. E to je moć internet marketinga.
Kada pošaljete oglas običnom poštom (Gmailom), vi ne znate tko vam je otvorio E-mail i tko je klinkuo na vaš oglas, koliko puta je kliknu. Ako na vaš oglas netko klikne 5-6 puta to vam je jasan signal da postoji zanimanje za vaš proizvod.
S određenim alatima poput Mailchimp, MailerLite…moguće je pratiti statistiku. Jer to je ono što nudi interet oglašavanje i internet marketing.
Zaključak
E-mail pošta je i kako obična pošta koja ima sandučić i gdje vam pristižu pisma, računi, dopisi…Razljutili vas kad vam oglasni katalozi zatrpaju vaš sandučić. Tako je i sa E-mail poštom. Na isti način se treba odnositi i s E-mail poštom bilo da šaljete nekome ili da primate E-poštu. U svakom slučaju razmislite o ovom načinu oglašavanja, samo budite vrlo oprezni. Pretjerano slanje E-mailova i ponavljanje oglasa, okrenut će klijente protiv Vas.
Recommended Posts
Smilje i kako ga prodati velikim tvrtkama
20. veljače 2018.
Kako prevariti kupce?
9. veljače 2018.
Koji su najbolji Kanali za B2B oglašavanje
20. siječnja 2018.