Adwords oglašavanje
Adwords oglasi prikazuju se na Google platformi. Povećavaju vidljivost i imaju ogromnu mogućnost ciljana određene publike. Plaćate samo kada netko klikne vaš oglas (PPC).
Internet oglašavanje je zadnjih godina postalo nešto neizostavno iz svih marketinških planova kako velikih tako i malih tvrtki. Nova tehnologija i dostupnost velikom broju ljudi omogućila je svima da skoro ravnomjerno mogu sudjelovati u promocijama svojih proizvoda s malim i ograničenim proračunima. Međutim kako biste iskoristili svaki uloženi novčić zato vam je potreban netko tko jako dobro može i zna optimizirati i pokrenuti oglasnu kampanju na Googlu, Facebooku, Instagramu i ostalim društvenim mrežama.
Adwords oglasi prikazuju se na Google platformi. Povećavaju vidljivost i imaju ogromnu mogućnost ciljana određene publike. Plaćate samo kada netko klikne vaš oglas (PPC).
Socijalna mreža koja broji preko 1 milijarde korisnika. Ogroman potencijal pogotovo za male i lokalne tvrtke. Platite samo kada netko klikne na vaš oglas (PPC).
Postoji još mnogo društvenih mreža koje se mogu koristiti u svrhu oglašavanja. Potrebno je prije toga poznavati svoju publiku i na temelju toga odrediti gdje je najoptimalnije prikazivati internet oglase.
Izravna email pošta je jako korisna i donosi dobre rezultate oglasnih kampanja. Za takvo nešto potrebno je prikupiti i pripremiti email adrese na način da one ne postanu SPAM pošta koja će završiti u smeću.
U svakom trebutku poznajemo što rade vaši potencijalni kupci, kako se ponašaju, koje proizvode najviše pretražuju, što i zanima...Ovo je alat koji koristimo za unaprijeđenje oglašavanja.
Sve je potpuno nefunkcionalno ako ne istražite tko je vaša potencijalna publika. Postoji veliki broj alata koje koristimo kako bi istražili tržište, konkurenciju, mogućnosti...
Kako bi pokrenuli vašu intrenet kampanju i oglase, potrebno je mnogo detalja pripremiti kako bi znali što i kako radimo i što očekujemo od kampanje. Mi poznajemo Google Analytics alat za praćenje uspješnosti kamapanje. U svakom trenutku možemo prikazati izvješća o uspješnosti i svi podaci su dostupni i vama. Za uspješnu oglasnu kampanju, ključno je povjerenje a mi garantiramo za tranparentnost i znanje.
Oglasi na Google Adwordsima se u većini slučajeva plaćaju po principu PPC (Pay-per-click) tj. plaćate samo ako netko klikne oglas. Ako su posjetitelji vidjeli oglas a nisu kliknuli na baner, nećete ni platiti.
Velika većina ljudi ima pristup internetu. Samim tim svi ti ljudi su aktivni na određenim drušvenim mrežma. Slično kao i kod Google Adwordsa i ovdje je PPC sistem plaćanja, plati kada netko klikne oglas.
Istražiti konkurenciju, slične proizvode, usporediti cijene, pronaći gdje se nalazi potencijalna publika.
Dizajnirati oglase koji će pozvati na akciju i odrediti na kojim platformama ih prikazivati.
Nakon izvjesnog vremena napraviti analizu kampanje.
Podatke iz analize primjeniti na postojeću kampanju, tj. optimizirati je.
Prije nego krenete razmišljati o Internet oglašavanju, razmislite prvo u stvari o poslovanju na internetu. Jer je oglašavanje samo jedan dio radnji koje poduzimate kako bi unaprijedili poslovanje. Mnogo toga možete pročitati u našoj knjizi koju možete besplatno preuzeti.