Posljednje

Veljača 27th 2017 u Digital Marketing by

Kako postati stručnjak za Internet marketing

Najveći problem s kojim sam se suočavao sve ove godine, nije nedostatak literature, nego upravo suprotno. Višak od kojega ne znate kako i na koji način odabrati ono najbolje. Internet jeste donio pristup informacijama, ali jako puno je nekorisnih stvari i gubljnje vremena na čitanje besmislica više nitko ne može priuštiti.

Danas ako se želite baviti Internet marketingom, morate biti svestrani. Jako mnogo stvari se preklapa i …

Cijeli članak

Veljača 13th 2017 u Branding by

Kako prodati rupu na zidu?

Prijek par mjeseci, jedan od klijenata mi je poslao jedan tekst koji je bio oglasnog karaktera. Bio je to relativno kratak sadržaj, možda na jedan A4 format bi sve stalo, kako bih dao svoje nepristrano mišljenje. Pročitao sam tekst i odgovorio mu kako je tekst odličan samo što je najviše i jedino o sebi pričao. O svojoj firmi, o proizvodu, o nagradama…

Moram vam reći jednu istinu, …

Cijeli članak

Siječanj 20th 2017 u Digital Marketing by

Deset stvari koje morate rješiti prije pokretanja web trgovine

Nove tehnologije su omogućile e-prodaju koja umanjuje cijenu proizvoda iz razloga što zaobilazi neke posrednike u trgovini. Međutim s druge strane pojavili su se troškova koje je ponekad nemoguće izbjeći.

Ako mislite kako je najveći problem napraviti web stranicu za trgovinu, tj. dizajnirati je i programirati, onda se varate. Ako mislite da je to jedini problem, onda se upitajte zašto npr. moja agencija Connect, nema barem 10 …

Cijeli članak

Prosinac 21st 2016 u Branding by

3 osnovna cilja oglašavanja na Google AdWords

Slaže te li se kako je uvijek cilj oglašavanja, povećanje zarade.  Međutim nekada se do toga cilja dolazi na razne načine. Nekada je to malo kraći a nekada duži put. Pa tako kada pitam klijente što je cilj njihove kampanje, naravno da je odgovor kratak i jasan, zarada. Što je i logično. Međutim kako doći do te zarade postoje određeni načini. Kampanja može biti uspješna i ako …

Cijeli članak

Prosinac 1st 2016 u Branding by

Kako napisati dobar sadržaj za web stranice

Stalno zadnjih par godina slušamo frazu Content is King. Pročitao sam jako mnogo blogova, objava, komentara o toj temi. Ali odgovora nisam našao. Postoji more detalja i uputstava kako napisati dobar sadržaj.

Većina mojih klijenata smatra da je to jednostavno ali pokazalao se da je to jedan od najtežih stvari kod izrade web. Većina se drži dizajna stranice, međutim dizajn web stranice nije toliko važan. Važan …

Cijeli članak

Studeni 8th 2016 u Digital Marketing by

Video oglasi na Youtubu

Sjećam se pitanja koje su nam postavljali stariji,  što ćeš biti kad porasteš. Svi smo željeli biti piloti, policajci, mehaničari. Prije nekoliko dana sam razgovarao s jednim desetogodišnjakom (5. razred osnovne) koji je bio u gostima kod mene sa svojim roditeljima. Razgovor je započeo uobičajnim pitanjem kako je u školi i kako uči…A onda sam ga upitao što bi volio biti kad poraste. Odgovorio mi je …

Cijeli članak

RuSij 5th 2016 u Digital Marketing by

Kakve odnose trebate graditi s kupcima

Sigurno ste pomislili kako odnosi s kupcima trebaju biti korektni, ljubazni, topli, čestitati im rođendan…To već znamo.To je osnova ponašanja. O tome ne treba pisati. Ono što je danas važnije jeste kako ih imati u bazi podataka, upoznati njihove navike i ponuditi im proizvode koji odgovaraju njihovim preferencijama.

Demografsko ciljanje nije više toliko precizno. Bitne su navike kupaca. A danas iste navike može imati netko …

Cijeli članak

Kolovoz 25th 2016 u Digital Marketing by

Kako napraviti web stranicu za 0 KM?

Neki dan me zove neki mogući klijent i razgovor otrpilike kreće ovako:
– Klijent: Dobar dan?
– Ja: Dobar dan, izvolite.
– Klijent: Ja se bavim prodajom nekretnina i potrebna mi je web stranica. Stranica bi trebala sadržavati sve što je vezano za tu vrstu djelatnosti. Možete li mi reći otrpilike koliko bi to koštalo?
– Ja: Pa takve stranice su otprilike 2000 KM.
(rijetko dajemo procjene cijena bez određenih …

Cijeli članak

Kolovoz 10th 2016 u Digital Marketing by

Što prodavati Srbima, Hrvatima, Bošnjacima i Ostalim

Digitalno oglašavanje postaje sve popularniji upravo iz razloga što možemo segmentirati publiku po raznim osnovama. I to jako precizno. Svrha oglašavanja to i jeste. Pronaći one kojima je naša usluga od koristi. Samo na taj način nitko ne gubi ni energiju ni vrijeme. Niti mi niti kupci.

Podjela i segmentacija stanovništva prema naciji u BiH jeste važna ali ne toliko koliko se pričalo o tome. I ne toliko …

Cijeli članak
1 2 3 4