Blog


Kontekstualno oglašavanje je najbolje za male proračune

Zadatak svakog marketara je najoptimalnije potrošiti klijentov novac. Kako bi to učinili potrebno je odrediti ciljeve kampanje a onda i metode koje ćemo koristiti u oglašavanju. Nekada klijenti imaju percepciju da je bez obzira na sve, najvažnije pojaviti se bezbroj puta na nekim vodećim portalima kao što su Index, Avaz,Bljesak…Istina je da te web portale posjećuje veliki broj ljudi i dobro je da je vaš oglas na tim portalima međutim kvanitet često puta ne prati i kvalitet. Imate li mali proračun i želite li na oglasnu kampanju potrošiti optimalno onda se trebate......

Pročitaj više


Kako nastaju web stranice ?
Blog |
19. travnja 2016.

Kako nastaju web stranice ?

Ponekad najviše energije koristim kako klijentima objasniti što je to sve u pozadini izrade jedne web stranice. Jer klijenti vide samo ono što je na monitoru. Izrada web stranica je puno više...


Cijene koje život znače !
Blog |
16. ožujka 2016.

Cijene koje život znače !

Zamislite kako ulazite u trgovinu hrane, odjeće…ili bilo čega i niti na jednom artiklu nemate cijenu. I svaki put kada želite saznati koliko nešto košta, morate otići do trgovca i...


Kuda ide Facebook?
Blog |
5. ožujka 2016.

Kuda ide Facebook?

Da bi dosegnuli 50 milijuna korisnika, Facebooku  je trebalo 3 godine, a radiju kao mediju 50 godina. To vam dovoljno govori o nečemu što se ne može tako jednostavno niti...


Može li Konzum bolje?
Blog |
28. veljače 2016.

Može li Konzum bolje?

Čitajući sadržaje na web portalima do mene je došao Konzumov oglas koji poziva da kupite preko web shopa. S obzirom da sam jedva dočekao ovako nešto odlučio sam isprobati i...


Kako danas pronaći posao?
Blog |
15. veljače 2016.

Kako danas pronaći posao?

Povremeno mi na moj e-mail pristižu CV-ijevi s upitima o uposlenju. Redovito ih pročitam i pohranim u svoju bazu podataka. Sve su to mladi i pametni ljudi željni posla. Naravno, nisam u...



Call Now Button